Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Prośba o pomoc.

Awatar Ricos
    Początkujący
    Aktywność na forumO użytkownikuReputacja

Prośba o pomoc.

Szanowni koledzy.Jestem weteranem (70 lat), nauczycielem muzyki,ktory zaufał zdawało się uczciwemu francuskiemu sprzedawcy,a który okazał się oszustem.Sprzedałem swój klawisz aby kupić lepszy i stało się.Straciłem i klawisz i pieniądze.Klawisze były przez 40 lat moja życiowa pasją której teraz nie jestem w stanie z oczywistych względów odbudować.Z całego serca bardzo proszę kolegów muzyków o zrozumienie mojej sytuacji i ewentualną pomoc.Tym którzy okażą dobrą wolę i chęć pomocy zapraszam na priv rsuchomski@wp.pl Za okazane pozytywne zainteresowanie BARDZO,BARDZO DZIĘKUJĘ.

Awatar Mustafa
    Poślubiona / Poślubiony mafii
    Zlotów
    4
    Witamy kolegę! Proponuję napisać coś więcej nt problemu tutaj, bo nie znając okoliczności to "wróżenie z fusów". Dziś jest wiele nieuczciwości i naciągactwa na każdym kroku, a do transakcji zagranicznych trzeba podchodzić jeszcze bardziej ostrożnie.
    We live to play

Awatar Ricos
    Początkujący
    http://www.toutvendre.fr/p/Yamaha-Ty...mailAdsMessage

to własnie strona na której kupiłem instrument
    http://fastdelivery-eu.jimdo.com/ przesyłka miała nadejść 18 listopada

Awatar Ricos
    Początkujący
    http://fastdelivery-eu.jimdo.com potwierdzenie przesyłki i numer

Wyedytowane na prośbę autora
    Ostatnio edytowane przez Mustafa ; 11-12-2016 o 14:33

Awatar Andi
    Prawa ręka mafii
    Czesc !!
    Nie rozumiem czemu ludzie sa tak naiwni i wydaje im sie, ze cos kupia za DARMO.
    Przeciez normalny czlowiek zdaje sobie sprawe, ze jezeli cos kosztuje (plus minus 200 Euro) 2000 Euro to prawdopodobienstwo kupienia tego instrumentu za 1200 Euro jest zeeeerowa.
    Ale niestety dopoki beda tacy ludzie jak ty kolego Ricos beda oszusci i takie ogloszenia.